Eindelijk is hij klaar

Toen de scheepjescal uitkwam en ik de kleurtjes van pakket 2 te zien kreeg was ik volledig verliefd op de combinatie. Toen ik er aan bezig was kreeg ik soms mijn twijfels van ai is dat eigenlijk wel wat ik wil. Ik kreeg spijt dat ik sommige granny’s in meerdere kleurtjes had gehaakt. Maar toch geen zin in ze terug uithalen en opnieuw maken. Maar bij het in elkaar haken vond ik het toch weer leuk. Toen kwam de rand en het einde was in zicht maar rond een deken haken dat duurt en dat duurt.

januari 3 002

Maar de volhouder wint uiteindelijk wel en dan is het toch klaar en ben je op slag terug verliefd op het hele deken.

januari 3 003

Haha en ik was zo enthousiast dat ik nu zie dat het deken met de slechte kant naar boven ligt. Maar hij heeft al een plaatske gevonden op het bed van Siham en hij past perfect bij het behang van haar kamer.

januari 3 005

En zo ligt hij wel goed met de gekke kip die ik ooit voor haar haakte er onder. Missie geslaagd en één werkje dat geschrapt mag worden van mijn vorige lijstje.

Bij de crochet along 2015 heb ik het randje van deze week ook al gehaakt een steek die vlot weg haakt de granny steek.

januari 3 006

Het moslim mannetje dat besteld was is ook klaar en mag van het lijstje geschrapt worden alleen zijn er deze week 4 bij besteld dus dat kan ik nog niet schrappen.

januari 2 002

En ook heb ik een vestje in namaak pels voor Naila in de les genaaid. Zij is er ook super gelukkig mee.

januari 2 001

En nu ga ik me maar bezig houden met het huishouden want daar is ook nog heel veel werk aan.

Liefs Zohra

One thought on “Eindelijk is hij klaar

Geef een reactie

