carnaval

Oeffffff gehaald, het was wel spannend geweest. De ketchupfles wilde langs geen kanten recht blijven staan. Vanalles geprobeerd. Dubbele versteviging in gestreken, karton bij in gestikt, baleinen of hoe ze het ook noemen wat normaal in bh’s wordt gebruikt, alles viel om. Als laatste hulp middel zelfs een lampenkap erin genaaid en dat bleef mooi recht staan maar zoon lief vond het maar niks, dat deed pijn op zijn hoofd. Kon hem geen ongelijk geven, maar wat moest ik toch doen aan doen domme  fles.Tot ik ineens onder de douche weliswaar het geniale plan kreeg van een kopkussen er in te proppen en het vast te naaien aan de zijkant. Lekker zacht en comfortabel om in rond te lopen, hoe kon ik daar niet eerder opkomen zoiets simpel, tja

.carnaval 011

model staan vond hij ook niet zo leuk en hij kon makkelijk zijn gezicht verstoppen voor de camera, maar hij was gelukkig. Dus zaterdag nog in alle ijl aan het kostuum van Naila begonnen haar wens, iemand van Frozen. Oké in gedachten werd het Elza de ijsprinses. En dat ging gelukkig iets sneller en beter, oef

carnaval 002carnaval 004carnaval 012

Zij voelt zich wel goed voor de camera, dat zie je wel hé.

Alles was klaar zondagavond en toen sloeg de griep toe, had ik geluk. Ben 2 dagen niet uit mijn bed geweest en vandaag konden ze vieren in ’t school. Beide gelukkige kinderen en een blije mama

Liefs Zohra

Weeral twee dingen van mijn lijstje en straks effe verder doen met de rest van het lijstje

Geef een reactie

