Hexagons en meer

Het was een bewogen week moemoe mijn grootmoeder, ligt in het ziekenhuis, ze is 90 jaar geworden dit jaar, maar het was schrikken ze heeft blijkbaar een hele nacht op de grond doorgebracht voor men haar s ‘morgens hadden gevonden, gevolg een serieuze verkoudheid en uitdroging verschijnselen omdat ze al enkele dagen diarree had. Ze woonde nog altijd zelfstandig in de flatjes, maar ben benieuwd of ze daar nog terug naar toe kan. Hopelijk is ze snel terug op de been en kan ze vlug terug naar huis.

Ik ben sinds enkele dagen helemaal in de ban van de hexagons, zoooo leuk om te maken. ik moet er van deze 26 hebben en ben al flink op weg

maart gsm ellen 009 maart gsm ellen 010

Ook vind ik de kleurtjes geweldig, later zullen jullie zien wat het worden zal.

Deze heb ik ook ondertussen afgewerkt, was een projectje voor een vriendin die van haar man geen puppy kreeg terwijl de rest van de familie er wel eentje had. Het was een serieus priegel werkje en ik zou het niemand aanraden om zulk pakketje ooit te kopen. De wol was van verschillende diktes waardoor het niet zo mooi is, het zwarte was het dikste en het witte het dunste, De hond heeft dus wel reliëf, en heel de handleiding was in het Engels, bij haken heb ik er nooit moeite mee gehad maar met breien was dit iets ingewikkelder, hihi, maar uiteindelijk is hij wel gelukt

maart gsm ellen 001 maart gsm ellen 003 maart gsm ellen 002

Nu hopen op een beetje beter weer en een beetje meer rust hier in de familie

Liefs Zohra

Geef een reactie

