Vrolijk pasen

Gisteren nog eens aan het poppenhuis gewerkt, niet aan het huis zelf maar aan het keukentje. En dat ging heel vlot blijkt wel dat er één kast niet in het pakket dat ik ontvangen heb zit. Misschien heb ik erover gekeken maar denk het niet. Nu vindt ik het nog niet erg want de keuken staat al redelijk vol.

april poppenhuis 020

Nu twijfel ik of ik die schoorsteen mantel wel ga gebruiken vindt hem niet zo leuk staan in een moderne keuken. En hij val ook groot uit waardoor het fornuis een beetje verstopt zit, terwijl ik dit toch een belangrijk onderdeel van de keuken vindt.

april poppenhuis 022

Wat vinden jullie?

De rest vindt ik allemaal wel geweldig. Alleen nog schilderen, denk alles wit en het fornuis zwart. En dan begint het leuke werk, tafellaken maken, handdoekjes hopelijk kan ik ook zelf een serviesje maken, we zien wel, pannenlappen haken enz…

Plantjes proberen.

april poppenhuis 021

Veel paasplezier en geniet nog van het weekend

Liefs Zohra

Geef een reactie

